Flickr.com

Posted in

මම කාලෙකට ඉස්සරවෙලා කියපු දෙයක් තමයි මගේ තියෙන විනෝදාංශ ගැන. මගේ විනෝදාංශයක් තමා නිවාඩුවක් තියෙන වෙලාවට කැමරාවත් අරන් කොහේහරි යන එක. ඒ ගිහිල්ලා නිකන් ඉන්නේ නම් නෑ. හැමතැන තියෙන විශේෂ දේවල් ඡායාරූපගත කරනවා. ඉතින් මම ඒ ඡායාරූප ගත කරන දේවල් ඔයාලටත් බලන්න එක්ක ෆිලිකර් එකට දැම්මා. පොඩ්ඩක් බලන්නකෝ හොදද කියලා. මම ගොඩාක් වෙලාවට පාවිච්චි කරන්නේ නම් ‍ජංගම දුරකථනයේ තියෙන කැමරාව. ඩිජිටල් කැමරාවෙන් ගත්තු ඒවාත් ‍තියෙනවා. පහත දක්වලා තියෙන ලින්ක් එක ක්ලික් කරලා බලන්නකෝ මගේ ඡායාරූප ටික හොදද කියලා. හොදද නරකද කියලා ප්‍ර්‍රතිචාරයකුත් තියන්න අමතක කරන්න එපා හොදේ. Dilan's Photostream

This entry was posted on Monday 7 July 2008 at 7/07/2008 12:16:00 am and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comments

Anonymous  

very nice
mara pictures bro
lassna pic tiya
photgraphic kenak waga :-)

well done...........

gd luck

14 July 2008 at 20:53

Post a Comment